سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس برای کسب و کارهای خوب

میز کنفرانس

اتاق های کنفرانس بخش هایی حیاتی از یک دفتر کار هستند. مکان هایی هستند که در آن تجارت به صورت جدی تری رخ می دهد و در آن کارمندان شما ایده های نوآورانه خود و مشتریان تصمیم نهایی را در خصوص پیشنهادات شما ارائه می دهند.

نیازی به گفتن نیست که چنین مکانی باید دارای بهترین امکانات باشد تا اینگونه جلسات همواره مفید و سازنده باشند.
اتاق های کنفرانس باید راحت بوده و مجهز به صندلی های چرخان راحت و میز کنفرانس  تمیز و براق باشند. صندلی فردی که قرار است ارائه داشته باشد باید از سایرین جدا قرار داده شود.

دکوراسیون داخلی نیز باید به صورت طبیعی و با رنگهای الهام بخش از طبیعت طراحی شود . سبز زیتونی برای صندلی ، قهوه ای برای میز و رنگ قرمز برای فرش ها بهتر است انتخاب شوند.

اتاق کنفرانسی که به طور مناسب طراحی شده باید هر دو احساس مدرن و کلاسیک را در حاضرین ایجاد میکند. صندلی ها فوق العاده مدرن با ارتفاع قابل تنظیم و استفاده از میز کنفرانس بزرگ تولید شده از چوب با کیفیت توصیه می شوند.

برای جلوگیری از ایجاد فضایی ناخوشایند و بی نظم، بهتر است بیشتر فضای اتاق خالی رها شود. پنجره های بزرگ در کل ارتفاع طبقه اجازه ورود مقدار زیادی نور طبیعی را به داخل اتاق می دهند و یک چشم انداز فوق العاده از آسمان خراش های اطراف باعث کاهش استرس می شود.

اگر دفتر شما چند طبقه است، این مقاله نشان خواهد داد که چرا شما باید اتاق کنفرانس را در طبقه همکف قرار دارید.
احاطه شدن اتاق کنفرانس از 3 طرف با فضای سبز و پنجره های شفاف بزرگ، یک زیبایی طبیعی به آن می بخشد و این زیبایی طبیعی، احساسی جذاب به کارکنان و مشتریان شما خواهد داد.

یک اتاق کنفرانس با یک طراحی شاداب و دوستانه که برگرفته شده از طبیعت باشد، تبدیل به مکانی آرامش بخش می باشد.
چنین اتاق کنفرانسی دارای کلیه عناصر لازم برای برگزاری کنفرانس های سازنده خواهد بود.

با نورپردازی های منحصر به فرد، کف های چوبی و سیستم پروژکتور، این اتاق مجهز به هر دو امکانات و جنبه های زیبایی شناسی به طور همزمان خواهد بود.

برای سازمان های بزرگ و موفق در کسب و کار، جلسات و کنفرانس ها معمولا شلوغ بوده و به صورت روزمره برگزار می شوند.
برای برگزاری چنین جلسات بزرگی، بدون اینکه بیش از حد شلوغ به نظر برسد، میز کنفرانس به شکل U می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که باعث می شود اتاق ها کمتر آشفته و درهم به نظر برسند.

برای جبران فضاهای خالی و غیر قابل دسترس در اتاق کنفرانس ، میتوان ازگلدان و گیاهان زیبا استفاده کرد.
استفاده از تنظیمات صوتی در اتاق کنفرانس برای برقراری ارتباط با چنین مخاطبین زیادی، ایده عاقلانه ای برای برگزاری یک کنفرانس موثر است.

اکنون که برخی از طرح های الهام بخش برای ایده گرفتن دارید، اجازه دهید ما در مورد برخی از موارد ضروری که شما نمی توانید از آنها در یک اتاق کنفرانس به سادگی بگذرید، صحبت کنیم.

1? مبلمان با کیفیت خوب

کنفرانس به معنی کسب و کار است و شما نمی توانید از مبلمان اداری ارزان قیمت در محل برگزاری آن استفاده کنید، زیرا ممکن است در مواردی، تاثیر ناخواسته ای بر معاملات شما داشته باشند.

2? روشنایی مناسب

نورپردازی مناسب یک الزام به هنگام برگزاری کنفرانس می باشد. علاوه بر این، برخی از چراغ های استاندارد فانتزی را می توان برای کاهش ظاهر رسمی و ترسناک آن استفاده کرد.

3? بیش از حد آن را شلوغ نکنید

اگر اتاق کنفرانس شما به اندازه کافی بزرگ نباشد، از مبلمان بزرگ استفاده نکنید، حتی اگر از کیفیت عالی برخوردار باشند. مردم یک فضای شاداب را بیشتر از یک فضای شلوغ و درهم دوست دارند.

4? میزهای گرد بهتر هستند

تعاملات و گفتگوها اساس یک کنفرانس موثر است. میزهای گرد میتوانند برای برقراری ارتباطات موثر ایده آل باشند چرا که به شما نمای جامع تری از کل افراد حاضر در جلسه را می دهند.


» نظر

6 فاکتور لازم برای خرید مبلمان اداری

نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب

پس از یک جستجوی چند روزه برای یافتن دفتر اداری که متناسب با تجارت و بودجه شما باشد، شما در نهایت آن را پیدا کردید. بعد از طراحی دکوراسیون اداری دفتر باید برای دفتر کار جدید خود، مبلمان اداری و میز بخرید.

انتخاب مبلمان اداری مناسب به اندازه انتخاب دفتر کار مناسب حائز اهمیت است. این نه تنها به رفاه منجر می شود، بلکه بر بهره وری اداری نیز تاثیر می گذارد و کارکنان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
بنابراین، قبل از رفتن به نزدیکترین فروشگاه مبلمان اداری ، 6 نکته را باید در نظر داشته باشید.

1- قیمت

تأمین مالی برای آغاز تجارت، آسان نیست و هر ریالی که هزینه می کنید، سرمایه گذاری محسوب می شود.

بنابراین، قبل از خرید هر مبلمان اداری، قیمت آن را در نظر بگیرید. چقدر پول را برای یک میز یا صندلی خاص صرف خواهید کرد؟ چه تعداد از آن را خریداری خواهید کرد؟ تعیین بودجه شما از قبل کمک خواهد کرد که انتخاب های خود را بدون محدود کردن کیفیت انجام دهید.

2- نیاز

کارمندان بیشتر زمان خود در طول روز به صورت نشسته کار می کنند، بنابراین تامین صندلی اداری و میز استاندارد و راحت برای آنها یک الزام است.

امروزه صندلی ها و میزهای ارگونومیک، روند کار را برای آنها آسانتر می کنند، که به وسیله مطالعات مربوط به سلامتی پشتیبانی می شوند.

با تعداد زیادی از این محصولات در بازار، شما می توانید یکی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

علاوه بر صندلی اداری و میزها، می توانید مبلمان اداری دیگری را نیز خریداری کنید و طراحی دکوراسیون داخلی خود را براساس نوع کسب و کارتان تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال ایجاد یک فضای مشابه کافه که در آن کارکنان می توانند به راحتی با همدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند، هستید؟ یک میزکنفرانسبزرگ و چند صندلی اداری بخرید.

آیا می خواهید یک فضای رسمی با پارتیشن اداری ، به طوری که کارمندان بتوانند به راحتی تمرکز کنند، ایجاد کنید؟ یک میز اداری با کابین های ذخیره سازی خریداری کنید.

برنامه های شما هر چه که باشد، به خاطر بسپارید که انتخاب شما باید محیط کاری شما را به یک محیط مفید و کارآمد تبدیل کند.

3- انعطاف پذیری و قابلیت

نکته بعدی در نظر گرفتن انعطاف پذیری و عملکرد مبلمان اداری است. آیا میز کار شما فضایی برای ذخیره سازی فایل دارد ؟

آیا می توانید پاهای خود را بچرخانید یا بر روی صندلی کار خود احساس راحتی کنید؟ آیا آنها به اندازه کافی برای کارکنان شما مناسب هستند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام داده اید.

مبلمان اداری با قابلیت های چندگانه همیشه یک انتخاب برتر هستند. هنگامی که عملکرد را با هزینه کم ایجاد کنید، با یک تیر، دو نشان زده اید.

4- اندازه

منطقی است که اندازه مبلمان اداری را متناسب با فضای اداری خود انتخاب کنید. انتخاب مبلمان بزرگ ، بخش اعظمی از دفتر کار شما را اشغال خواهد کرد. با فضای کم، شما و کارکنان شما قادر نخواهند بود که آزادانه حرکت کنند.

بنابراین، ابتدا ابعاد دفتر خود را بدانید و با در نظر گرفتن آن تحقیقاتی را برای چگونگی به حداکثر رساندن بهره وری فضای آن به کار بگیرید. استفاده از مبلمان اداری خاص با یک دکوراسیون اداری خاص نیز می تواند باعث شود که دفتر شما بزرگتر به نظر آید.

هدف این است که در دفتر کار خود از مبلمان اداری مناسب استفاده کنید و به یاد داشته باشید که فضایی را برای اعضای تیم خود حفظ کنید که بتوانند در آن احساس راحتی کنند.

5? زیبایی شناسی و هویت نام تجاری

مبلمانی را خریداری کنید که به افزایش زیبایی دفتر شما کمک کنند. طراحی دکوراسیون اداری خوب ، خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، استرس را کاهش و بهره وری را افزایش می دهد.

برای انجام این کار، داشتن اطلاعاتی در زمینه روانشناسی رنگ، یک مزیت است. به عنوان مثال، اگر می خواهید دفتر خود را به فضایی خلاق و پر انرژی تبدیل کنید، از رنگ نارنجی استفاده کنید.

اگر می خواهید اندیشیدن و آرامش را به آن القا کنید، از آبی استفاده کنید. با این حال، هنگام انتخاب بسیاری از رنگ های مختلف توجه داشته باشید.

اگر از مخلوطی از آنها استفاده کنید، می تواند هویت شرکت شما را مختل کند یا موجب ایجاد سردرد در کارکنان و بازدیدکنندگان شود.

علاوه بر این، مبلمان اداری را فقط به این دلیل که رنگ یا طراحی آن را دوست دارید، انتخاب نکنید.
شما باید یکی را انتخاب کنید که با نام تجاری یا شخصیت تجارت شما تناسب داشته باشد.
مبلمان اداری باید زیبایی و راحتی دفتر کار شما را افزایش دهد و در عین حال هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

6? پاکیزگی

اگر مبلمان اداری مورد نظر شما استانداردهای ذکر شده در بالا را تامین کرده است، گام بعدی خریداری آن است.
به یاد داشته باشید قبل از آوردن آنها به دفتر کار خود، ابتدا آنها را کاملا پاکسازی کنید. فارغ از این که آیا شما آن را از یک مغازه قدیمی یا یک فروشگاه جدید با نام تجاری شناخته شده خریداری کرده اید، پاکیزگی چیزی است که نباید نادیده بگیرید.

مبلمان تمیز به شکل گیری یک دفتر پاکیزه و سالم تر کمک می کند که احتمال بیمار شدن کارکنان و غیبت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

انتخاب نوع مناسب مبلمان اداری برای کسب و کار شما آسان نیست. اما، شما باید به خاطر شرکت خود تلاش کافی را انجام دهید.

ممکن است به علت جستجوهای طولانی مدت ناامید شوید، اما در نهایت، همه چیز ارزشش را خواهد داشت. هنگامی که فضای اداری خود را با تمام جلوه های لازم و کارآمد آن مشاهده می کنید، آن را یک محیط مفید برای کار کردن خواهید یافت .
شما آماده شروع کسب و کار خود هستید.


» نظر

10 نمونه از فضاهای اداری خلاقانه

محیط کار باید پر از انرژی، خوش‌بینی و بهره‌وری باشد. مکانی که شاهد نوآوری‌ها و ایده‌هایی است که قرار است تبدیل به خدمات اجتناب‌ناپذیر آینده شوند. بنابراین بسیار مهم و حیاتی است که فضاهای کاری، فضایی در اختیار کارکنان‌مان قرار دهد که عملکرد، خلاقیت و نوآوری آنها را بهبود بخشد.

10 نمونه از فضاهای اداری خلاقانه و منحصربه‌فردی که در زیر آورده‌ایم، می‌تواند شما را در خلق یک محیط پرانرژی و خالی از استرس برای کارکنان‌‌تان، یعننی بزرگ‌ترین دارایی شما، راهنمایی کنند.

1. ایجاد فضای کاری با دیوارهای آجری

فضاهای اداری خلاقانه

این طراحی غیرعادی و باحال، ترکیبی منحصر به فرد از سبک معماری باستانی و کمی مدرنیته است.

دفتر کار مدیر از بقیه فضاهای کاری مجزا شده، اما نه از نظر فاصله، بلکه بهکمک طراحی دکوراسیون اداری این اتاق با دیوار آجری، کفپوش چوبی و پارتیشن اداری شیشه‌ای و میز مدیریتی ، فضایی که رئیس به آن نیاز دارد را فراهم می‌کند.
فضای کاری برای کارکنان نیز، با ترکیب هنر و بافت بر روی دیوارها، ظاهری آرامش‌بخش ایجاد کرده است. این فضا فرصت زیادی برای تعامل کارمندان با هم فراهم می‌کند.

2. سادگی همراه با کمال

فضاهای اداری خلاقانه

این دفتر کار طوری طراحی شده که شامل تمام عناصر راحتی، حفظ حریم خصوصی و ظاهری است که یک محل کار سازمان یافته را به خوبی نشان می‌دهد.

درب‌‌های شیشه‌ای با قاب پنجره‌های تیره، شفافیت را افزایش می‌دهد . راهروهایی که با گیاهان پوشانده شده‌اند نیز گرمای طبیعت را به ارمغان می‌آورند.

میزهای اداری نیز ظاهری کاملا رسمی و اجرایی دارند ،کاملا با فضا هماهنگ و متناسب هستند و محیطی منظم و بدون بهم ریختگی ایجاد کرده‌اند.
قفسه‌ها به راحتی قابل دسترس همه‌ی کارمندان هستند، میزهای فردی هم به خوبی سازمان یافته‌اند.

3. نمایش رنگ‌ها

فضاهای اداری خلاقانه

بعضی‌ها ممکن است ظاهری کمی متفاوت و ناهموارتر را ترجیح دهند و بخواهند از طراحی‌های خسته‌کننده و دلمرده مرسوم دوری کنند.با آوردن رنگ‌های شاد و زنده‌ی بیشتری به محل کار، دیگر هرگز احساس دلمردگی نخواهید داشت. رنگ‌های روشن و گرم مطمئنا انرژی و هیجان بیشتری را فراهم می‌کنند.رگه‌های آبی و زرد اطراف میزها را احاطه کرده‌اند و رنگ‌های معمولی خسته‌کننده آنها دیگر به چشم نمی‌آید. درست در پشت صندلی‌ها، یک نیمکت باریک برای استراحت کوتاه قرار دارد.قفسه‌ها نیز به زیبایی با سرزندگی لبریز شده‌اند. جعبه‌هایی با اندازه‌های متفاوت، ایده‌ای برای دوری از ظاهر متعارف و یکنواخت قفسه‌ها هستند.4. نهایت طراحی

 

 

یکی از فضاهای ضروری و اجتناب‌ناپذیر هر محیط کاری، یک اتاق کنفرانس است. اتاق کنفرانس باید طوری طراحی و مبله شود که شأن فضا را حفظ کند و تصویر واقعی سازمان را نشان دهد.تصویر زیر به خوبی تمام جوهره‌ی یک میز کنفرانس حرفه‌ای که به خوبی تنظیم و روشن و از بهترین مواد شاخته شده است را نشان می‌دهد.بخشی از سقف موازی با میز کنفرانس ، با چوب کار شده است تا حسی جسورانه و با شکوه در فضا ایجاد کند.
کافه تریا در این عکس شما را دعوت می‌کند که زمان استراحت و شادی را در آن صرف کنید.5. یک دفتر پر از جنب و جوشفضاهای اداری خلاقانه

 

فضاهای کاری مانند تصویر زیر می‌توانند کارکنان را ترغیب کنند که کمی بیشتر کار انجام دهند. طراحی دکوراسیون داخلی به شکلی است که خستگی و ناامیدی را از کارکنان دور نگه می‌دارد.

کارکنان در یک محیط فرح‌بخش و روشن و خالی از استرس، هرگز برای رفتن به خانه عجله نمی‌کنند. صندلی‌های الهام گرفته از صندلی‌های تئاتر، ایده‌ای است که قبلا هرگز دیده نشده است.

6. در میان جنگل

فضاهای اداری خلاقانه

برای آن دسته از کسانی که عاشق طبیعت هستند ، این سبک فضاهای کاری الهام‌بخش خواهد بود.
میز پذیریش که به وسیله‌ی روی هم گذاشتن چند تخته چوب جلاخورده ساخته شده، به همراه نور آویز، مانند یک فضای کاری درست در وسط جنگل است.

7. عدم تقارن

خطوط راه‌راه ، پایه‌ی این طراحی دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهند. دیوارهای نامتقارن که راهروها را از هم جدا کرده و میزهایی که زیر آنها یا سایه‌ جذاب نوارهای سبز تزئین شده ، پرسپکتیو کاملی ایجاد کرده‌اند.

8. میزهای حروف الفبایی

فضاهای اداری خلاقانه

قطعا این یکی از بی‌نظیر‌ترین ایده‌ها برای میز اداری است. میزها، همانطور که به وضوح در تصویر دیده می‌شوند، به صورت حروف الفبای مختلف ساخته شده‌اند و نیاز به فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی را به خوبی نشان می‌دهند.

9. ظاهری تر و تازه

فضاهای اداری خلاقانه

این دفتر کار با میز و صندلی‌های زنجیره‌ای مانند، ظاهری پر زرق و برق و جادار را نشان می‌دهد.
نیاز به فضاهای کاری جداگانه برای احترام به حریم خصوصی افراد با استفاده از صندلی‌های کوتاه، به جای استفاده از شیشه برای جداسازی میزهای اداری ، بسیار مورد توجه است. صندلی‌های قرمز، کاملا با میزهای عاجی خاکستری متناسب هستند.

10. سیاه و سفید لوکس

فضاهای اداری خلاقانه

سیاه و سفید هرگز از مد نمی‌افتد. این دو رنگ اگر به نسبت کامل ترکیب شوند، می‌تواند ظاهر خوبی به فضاهای کاری شما بدهند. طراحی دکوراسیون اداری تصویر زیر یک مثال کامل است. همه چیز بین سقف و کف در این دفتر یا سیاه است و یا سفید و هر کدام به تنهایی به جذابیت کلی فضا افزوده است.
کف نیز با ترکیب این دو رنگ، یک اثر سه بعدی ایجاد کرده است.


» نظر

نکات انتخاب مبلمان اداری مناسب

به طور متوسط کارکنان 5 روز در هفته و هر روز 8 ساعت در محل کار خود ، مشغول کار می باشند . این مجموعا بیش از 1900 ساعت در هر سال می شود که آنها در محل کار خود صرف می کنند.
دکوراسیون اداری ایجاد شده در فضای کاری شما می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر روی تیم شما داشته باشد.
بنابراین، مبلمان اداری که شما برای پر کردن فضای خود انتخاب می کنید ، بخشی جدایی ناپذیر از ایجاد یک فضای کاری کاربردی است که میتواند الهام بخش و باعث بهره وری بالای کاری کارکنان شود.

فارغ از این که شما به دنبال بازسازی یک فضای کاری موجود هستید یا می خواهید یک فضای اداری را از ابتدا ایجاد کنید.

در اینجا 4 چیز را که باید در انتخاب مبلمان اداری مناسب برای تیم خود مورد توجه قرار دهید، آورده شده است:

 

1? نوع استفاده از مبلمان اداری

کار دفتری و کاغذی

کارمندانی که کاغذ کاری های زیادی دارند، نیاز به دو چیز اصلی دارند:
یک سطح بزرگ میز و مکانی برای ذخیره سازی فایل.

میزی را انتخاب کنید که فضای کافی برای دسته بندی صفحات گسترده، کتاب ها، فایل ها و سایر مواد دیگر که کارمندان شما به طور روزانه استفاده می کنند، داشته باشد. قفسه بندی میز و یا کابین های موجود در زیر میز اداری مکانی برای ذخیره سازی فایل را فراهم می کند که دسترسی به آن در هر زمان خاص را آسان می کند.

کار کامپیوتری

یک میز اداری که به طور خاص برای استفاده از کامپیوتر طراحی شده انتخاب کنید.
برای اهداف ایمنی، به دنبال سوراخ سیم کشی ساخته شده و یا کانال هایی برای اتصالات الکتریکی باشید که کابل را از کاربر دور نگه می دارد.

اگر از یک کامپیوتر استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که میز کاری شما یک محفظه ای برای قرار دادن CPU را دارا می باشد.

کار دفتری و کامپیوتری

در مواردی که فرد نیاز به هر دو را داشته باشد، میز اداری به شکل L یا U بهترین گزینه خواهند بود. این مدل برای فضاهای اداری عالی هستند.

2? راحتی مبلمان اداری

هنگامی که صحبت از راحتی در محیط کار به میان می آید، طرح های ارگونومی باید مورد توجه قرار گیرند. این می تواند به کاهش خطرات سلامتی مانند سندرم تونل کارپ کمک کند. درد پایین کمر، تنش عضلانی و خستگی در همه اعضای تیم شما.

صندلی های کار:

صندلی های شما در حال نشسته باید همیشه سازگار با منحنی های طبیعی کمرشما باشد. پشتی آنها نیز باید قابل تنظیم برای استفاده چند کاربر باشد. یک صندلی مناسب به طور کامل از پشت شما محافظت می کند و قابل تنظیم با هر حرکت شما می باشد.

میزها:

میز شما باید یک فضای وسیع در بالا و پایین خود داشته باشد. مطالعات ارگونومی نشان داده است که نشستن های طولانی مدت می توانند مشکلات عضلانی، و همچنین اختلالات در پاهای شما را به علت گردش خون ضعیف ایجاد کند.

برای مقابله با این مشکل، استفاده از میزهای نشسته یا ایستاده به طور شناور در سایز یک انسان باید در نظر گرفته شوند.
این حالت شناور به طور یکنواخت و بی وقفه بین حالت های نشسته و ایستاده تنظیم می شود.

3? نام تجاری و مبلمان اداری

به هنگام طراحی دکوراسیون اداری شما، مهم است که در مورد پیامی که می خواهید به تیم خود و همچنین رقبای خارجی منتقل کنید ، فکر کنید.

بازتاب فرهنگ و ارزش های شرکت شما در فضای کاری می تواند باعث شود که تیم شما از محیط کاری خود راضی بوده و الهام بگیرد.

ترکیب رنگ در پالت های رنگی را در نظر بگیرید. عناصر طراحی دکوراسیون جالب و یا فضاهایی که اعضای تیم می توانند هراز چند گاهی با یکدیگر تعامل داشته باشند. انعکاس هویت نام تجاری شما در فضای کاری خود، باعث یاداوری و ثبت برند شما در حافظه مشتریان و کارکنان شما می شود.

4? کیفیت مبلمان اداری

مبلمان اداری مناسب باید فراتر از زیبایی شناسی و راحتی بروند. انتخاب مواد با کیفیت بالا و تامین کننده معتبر، سرمایه گذاری شما را تضمین خواهد کرد و می تواند هزینه را برای تعمیرات و جایگزینی مبلمان صرفه جویی کنید.

در اینجا چیزهایی که باید دنبال کنید آورده شده است:
کشوها باید در حالت بارگذاری کامل، به طور کامل باز شوند و به راحتی بسته شوند.
کشوهای چوبی با کیفیت بالا باید با ساختارهای مستحکم مونتاژ شوند، نه اینکه توسط چسب یا منگنه به یکدیگر متصل شوند.

لمینت یک گزینه عالی برای فضای کاری شما از هر دو منظر قیمت مناسب و دوام است. لمینیت های با کیفیت، از سطوح ضخیم و ساخته شده از ورقه های مقاوم در برابر فشار بالا ساخته می شوند.

گوشه ها و لبه های آنها باید تمیز و بدون هیچ نشانه ای از خوردگی یا جداشدگی قطعات باشند.
گروه سامانه ساز با سابقه طولانی و اثبات شده مفتخر است بهترین مشاوره و طراحی دکوراسیون اداری و ارائه محصولات و مبلمان اداری برای دفتر کار شما را ارائه دهد.


» نظر

طراح و مجری سامانه های مدرن اداری

از همان آغاز فعالیت در دهه 1370 ، اصل بنیادین روند حرفه ای خود را بر نوآوری و خلاقیت ، همگامی با فناوری روز جهان ، کشف امکانات و گشودن عرصه های نوین نهادیم. از این روی سیستم مادولار را در صنعت مبلمان و تجهیزات اداری کشور خلق و معرفی کردیم و در چهارچوب تفکر فرآیند نگر ، طراحی و نقشه کشی برای هر پروژه را به عنوان روال معمول کار خود پی گرفتیم .
در دهه 1380 ، با هدف ارتقای کیفیت هر چه بیشتر محصولاتی که عرضه می کردیم ، در به کارگیری پیشرفته ترین ماشین ابزار CNC چوب پیشتاز و پیشاهنگ بودیم .

به کارگیری این ماشین ابزار در صنعت مبلمان اداری ، اقدامی نوآورانه در تحول صنعت چوب کشور از وضعیت تولید محدود سنتی و تجربی به تولید انبوه و با کیفیت بود که با راه یابی آن به فضای آکادمیک به عنوان یک رشته دانشگاهی از جایگاه باارزش علمی و پژوهشی نیز برخوردار شد .


» نظر