سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش پارتیشن اداری در دفاتر اداری باز

پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری کاربردهای گوناگونی دارند. به زبان ساده کاربرد اصلی آنها تفکیک فضاهای مختلف در محیط کار است. همچنین پارتیشن‌های اداری دارای انواع گوناگونی هستند؛ که هرکدام در فضایی ویژه می‌توانند کاربردهای خاص خود را داشته باشند. دفاتر اداری باز (Open office)، از جمله رویکردهای طراحی مدرن برای طراحی دکوراسیون اداری است؛ و پارتیشن‌های اداری از جمله عناصری هستند که در طراحی دفاتر اداری باز، کارایی بسیاری دارند. در این مقاله وب‌سایت سامانه ساز فرابین، به بررسی نقش پارتیشن اداری در طراحی دفاتر اداری باز پرداخته‌ایم.

 

تفکیک موقت فضا

همان‌طور که گفته شد، کاربرد پارتیشن اداری تفکیک فضا است. تفکیک فضا کمک می‌کند که در یک فضای یک‌پارچه، بتوانیم بخش‌های گوناگون با ویژگی‌های متنوع داشته باشیم. اگرچه ویژگی دفاتر اداری باز، نبود تفکیکی فضایی است. اما این مسئله همیشه پایدار نیست؛ و در این سبک گاهی نیازمند تفکیک موقت فضا هستید. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید موقتا فضای کاری را در محیط‌های گوناگون به چند بخش کلی برای دپارتمان‌های مختلف تقسیم‌بندی کنید.

پارتیشن‌های اداری متحرک تفکیک موقت فضا را ممکن کرده‌اند. بسیاری از پارتیشن‌ها دارای ارتفاع کامل نیستند؛ و به اجزای مختلف قابل جابجایی هستند. برای درک دقیق‌تر پارتیشن اداری متحرک، بهتر است پاراوان‌های قدیمی را به یاد بیاورید.

تفکیک مکانی فضا

در دفاتر اداری باز آنچه مهم است؛ هماهنگی و ارتباط بصری بخش‌های گوناگون در قالب یک کل یکپارچه است. این در حالی است که این یک‌پارچگی گاهی مشکلاتی می‌آفریند. به عنوان مثال ازدحام بی‌دلیل، سروصدای زیاد، بی‌نظمی و موارد مشابه از عوارض این وضعیت است. شرایطی که باعث می‌شود کارایی و بازدهی کارکنان تا حد زیادی کاهش یابد. در این شرایط می‌توان با بهره گرفتن از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای تا میزان زیادی این مسئله را حل کرد.

پارتیشن اداری شیشه‌ای علاوه بر اینکه فضاهای گوناگون را از نظر کاربری، تفکیک می‌کند؛ اجازه می‌دهد که این فضاها در موارد دیگری اشتراکات خود را حفظ کنند. از جمله این اشتراکات می‌توان به اشتراک بصری فضاها اشاره کرد. به این معنا که کارکنان احساس ماندن در فضایی کوچک را نخواهند داشت؛ و می‌توانند به خوبی با سایر نقاط ارتباط برقرار کنند. همچنین نفوذ نور و هوای تازه به بخش‌های داخلی از جمله ویژگی‌های دیگری است؛ که پارتیشن اداری شیشه‌ای در فضای دفاتر اداری باز فراهم می‌کند.

انعطاف و تغییر پذیری

دفاتر اداری باز معمولا فضاهایی گسترده با تقسیم‌بندی‌های کوچک و بزرگ هستند. یکی از ویژگی‌های چنین فضایی عدم ثبات است. در واقع به دلایل گوناگون شکل چینش این فضاهای اداری به سرعت دچار تغییر می‌شود؛ بنابراین مسئله انعطاف و تغییر پذیری در آنها بسیار مهم است. پارتیشن‌های اداری دیوارهایی غیرحامل هستند؛ که به راحتی قابلیت تغییر موقعیت دارند. در نتیجه به راحتی می‌توان دفاتر اداری باز را به کمک آنها سامان داد.

پشتیبانی از حریم خصوصی

یکی از معضلات و نقطه ضعف‌های طراحی دکوراسیون اداری دفاتر باز، عدم رعایت حریم خصوصی است. در واقع وقتی همه باید در کنار یک‌دیگر کار کنیم؛ حریم خصوصی معنای کمتری می‌یابد. در این شرایط بسیار مهم است که به کمک ابزارهایی حریم خصوصی کارکنان را بهبود دهیم.

بهبود حریم خصوصی کارکنان به روش‌های متنوعی قابل انجام است؛ و یکی از بهترین ابزارها برای افزایش حریم خصوصی استفاده از انواع پارتیشن‌های اداری است. شاید تصور اولیه همه افراد از پارتیشن‌های اداری، دیوارهای فلزی، شیشه‌ای و چوبی باشد. اما پارتیشن‌ها دارای تنوع بیشتری هستند. در نمونه‌های کوچک‌تر شیشه‌ای، آنها حتی می‌توانند فضای یک میز کار گروهی را تفکیک کنند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا پارتیشن‌های اداری در ایجاد محیطی برای حفظ حریم خصوصی افراد نیز کارایی داشته باشند.


» نظر

افزایش انگیزه کارکنان و طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

کار کردن به صورت منظم، روزانه، در یک محیط ثابت، با وظایف از پیش تعیین شده و مشخص، از جمله فعالیت‌هایی است که نظم دنیای مدرن به انسان معاصر تحمیل کرده است. اما در پس پرده نباید فراموش کنیم که خوی انسان‌ها به‌گونه‌ای است؛ که در چنین شرایطی فرسوده و مستهلک می‌شود. از سویی فضای کاری محلی برای گذران تقریبا نیمی از عمر انسان‌هاست. جایی که روابط انسانی و کشمکش‌های کاری بسیاری در آن شکل می‌گیرد. در این شرایط هرچیزی که بتواند به بهبود وضعیت روحی و افزایش انگیزه کارکنان بینجامد، قابل ستایش است.
این روزها دکوراسیون اداری نقشی مهم در فراهم کردن محیطی جذاب و پرانرژی بازی می‌کند. در این نوشته وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی نقش دکوراسیون اداری در افزایش انگیزه کارکنان می‌پردازیم.

 

احساس مهم بودن

یکی از مهم‌ترین نکات برای افزایش انگیزه کارکنان القای احساس مهم بودن است. در واقع علمای مدیریت ثابت کرده‌اند که اگر کارکنان احساس کنند که وظیفه‌ای مهم را انجام می‌دهند و کار آنها و خودشان برای سازمان دارای اهمیت هستند؛ می‌توانند با انگیزه بیشتری به کار بپردازند.
در این میان جالب است بدانید که طراحی دکوراسیون اداری تا چه حد می‌تواند در افزایش یا کاهش این انگیزه‌ها موثر باشد. دکوراسیون اداری در یک نمای کلی نشان می‌دهد که کارفرما تا چه میزان به فکر بهبود فضای کار کارکنان است. طبیعی است که کارکنان در یک دفتر کار شیک، مدرن، راحت و زیبا، احساس بهتری خواهند داشت؛ و این احساس در آنها القا می‌شود که وجود آنها برای صاحبان سازمان مهم است.

احساس برابری

یکی از حساس‌ترین وظایف مدیران منابع انسانی، فراهم آوردن فضایی است که کارکنان در آن احساس برابری کنند. عوامل بسیاری ممکن است موجب به هم خوردن این تعادل و احساس نابرابری از سوی کارکنان شود. مواردی مثل حقوق نابرابر، طرح وظایف شغلی نامناسب، نوع رفتار، فضای کار، امکانات موجود و… همگی از مواردی است که می‌تواند موجب بروز احساس نابرابری در کارکنان شود.
احساس نابرابری را می‌توان آفت انگیزه برای هر کارمندی دانست. اگر کارمند شما احساس کند در مقایسه با هم رده‌هایش در شرایط مساوی قرار ندارد؛ ممکن است سرخورده شده و انگیزه‌هایش برای فعالیت مثبت کاهش پیدا کند.
در این زمینه دکوراسیون اداری می‌تواند یک از عناصر نقش آفرین باشد. به‌خصوص میز اداری هر شخص قادر است در این زمینه بسیار موثر باشد. به همین دلیل به‌طور معمول در سازمان‌ها، میزهای کار افراد هم رده را در یک اندازه و با شرایط یکسان طراحی می‌کنند. ممکن است عجیب به‌نظر برسد؛ اما ناخودآگاه کارکنان به این نابرابری ظاهری واکنش نشان می‌دهد. طبیعتا فردی که دارای میز اداری کوچک‌تر و ساده‌تر است؛ در مقابل دیگران احساس ضعف و نابرابری خواهد کرد؛ در مقابل کسی که دارای میز اداری بهتر و بزرگ‌تری است؛ ممکن است تصور کند نزد مدیران از جایگاه بهتری برخوردار است.

تنظیم روابط

دکوراسیون اداری و شکل چینش مبلمان اداری می‌تواند در تنظیم روابط افراد سازمان بسیار موثر باشد. فاصله میزهای اداری از یک‌دیگر، نوع چینش آنها و سایر عناصر دکوراسیون اداری، می‌تواند موجب بروز رفتارهای خاص در کارکنان گردد.
تنظیم بهینه روابط باید به‌گونه‌ای باشد که موجب حفظ تعادل شود. طبیعی است که وجود یک فضای شلوغ و به‌هم ریخته می‌تواند در کاهش انگیزه کارکنان موثر باشد. در حالی که یک فضای ارتباطی سالم، می‌تواند به افزایش انگیزه کارکنان منجر شود.

بهبود شرایط جسمی

قطعا جسم و روح ارتباطی تنگاتنگ با یک‌دیگر دارند. شما نمی‌توانید از کارکنانی که روی مبلمان اداری ناراحت مشغول فعالیت هستند و جسمی خسته دارند؛ انتظار روحی شاداب و پرانگیزه داشته باشید. بنابراین استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک از جمله موارد بسیار مهم در بهبود شرایط جسمی کارکنان و افزایش انگیزه و انرژی آنها است. در میان مبلمان اداری گوناگون نیز، طبیعتا صندلی و میز اداری مهم‌ترین عنصر برای افزایش راحتی کارکنان هنگام فعالیت است.


» نظر

مهمترین توصیه ها برای انتخاب مبلمان اداری یکپارچه

lمبلمان اداری

وقتی درباره طراحی دکوراسیون داخلی یک کسب‌وکار صحبت می‌کنیم؛ منظور انتخاب انواع عناصر موجود در فضا و شکل چینش این عناصر در کنار یک‌دیگر است. از گذشته تا امروز یکپارچگی و هماهنگی (نه لزوما یکسان بودن و تشابه) از مهم‌ترین نکاتی است که باید در طراحی دکوراسیون اداری مورد توجه قرار گیرد. مهم‌ترین عنصر طراحی دکوراسیون اداری، مبلمان اداری است. به همین دلیل نیز انتخاب مبلمان اداری یکپارچه موضوعی بسیار مهم است. در این نوشته وب‌سایت سامانه ساز فرابین به بررسی یکپارچگی مبلمان اداری از دیدگاه‌های گوناگون می‌پردازیم.

 

 مبلمان اداری یکپارچه با هویت برند

منظور از هویت برند، احساس و درکی است که مخاطب کسب‌وکار شما هنگام شنیدن نام یا دیدن آرم کسب‌وکارتان، دریافت خواهد کرد. این درک و احساس تنها از محصول و آرم شما نشات نمی‌گیرد؛ بلکه هر چیز مرتبط با کسب‌وکارتان، از جمله طراحی دکوراسیون اداری و طراحی مبلمان اداری می‌تواند روی آن موثر باشد.

از این رو داشتن مبلمان اداری یکپارچه با هویت برند، مسئله بسیاری مهمی است. در واقع این دو مورد باید مکمل یک‌دیگر باشند. به عنوان مثال یک شرکت که به خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی‌محور بودن مشهور است؛ بهتر است از مبلمان اداری مدرن استفاده کند؛ تا مخاطبان کسب‌وکار در مواجهه با فضای اداری، دچار بازخورد دوگانه نشوند.

مبلمان اداری یکپارچه با رنگ سازمانی

مبلمان اداری یکپارچه با رنگ سازمانی، موضوع مهم دیگری است که باید هنگام خرید مبلمان اداری مورد توجه قرار دهید. رنگ سازمانی یکی از مهم‌ترین عناصر هویت بصری سازمان شماست. اگر رنگ سازمانی شما قرمز است؛ استفاده از مبلمان آبی رنگ، ایده چندان جذابی نیست! البته همه چیز در این حد ساده نیست. در واقع سازمان‌های حرفه‌ای معمولا دارای یک رنگ سازمانی اصلی و چند رنگ سازمانی فرعی و مکمل هستند. در نتیجه انتخاب مبلمان اداری یکپارچه با رنگ سازمانی امری نسبتا پیچیده است. در این زمینه نیز لزوما نباید مبلمان اداری همرنگ با رنگ سازمانی انتخاب شود؛ در واقع بهترین کار این است که رنگ‌بندی مبلمان اداری مکمل رنگ سازمانی باشد.

مبلمان اداری یکپارچه با فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی به رفتار و روابط رسمی و غیررسمی کارکنان با یکدیگر اطلاق می‌شود. در واقع فرهنگ سازمانی تعیین‌کننده شکل روابط در یک سازمان و نوع واکنش نشان دادن افراد سازمان به موضوعات گوناگون است. فرهنگ سازمانی نشان می‌دهد که هر رویدادی در سازمان چگونه شکل می‌گیرد و چه واکنش‌هایی را در بر دارد. از سویی یکی از مهم‌ترین عناصر سازنده فرهنگ سازمانی سبک زندگی و نوع روحیات افراد سازمان است. این روحیات هستند که سازنده فرهنگ سازمانی خواهند بود.
در نتیجه یکی دیگر از ویژگی‌های مبلمان اداری یکپارچه، هماهنگی آن با فرهنگ سازمانی است. به عنوان مثال فرهنگ سازمانی در بسیاری از ادارات دولتی ایران به گونه‌ای است که انجام کار در دفتر کار باز را برنمی‌تابد. در حالی که این روزها بسیاری از کسب‌وکارهای خصوصی با استفاده از این سبک چینش مبلمان اداری، توانسته‌اند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و بازدهی کارکنان خود را نیز افزایش دهند.

مبلمان اداری یکپارچه با ویژگی‌های شغلی

ویژگی‌های شغلی آخرین عنصر مهمی است که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم. داشتن مبلمان اداری یکپارچه به ما این فرصت را می‌دهد که کسب‌و‌کار خود را بهتر و دقیق‌تر و بر مبنای ویژگی‌های مدنظر خود معرفی کنیم.
در واقع مبلمان اداری باید بتواند پاسخگوی نیازهای مشاغل گوناگون باشد. به عنوان مثال مبلمان اداری یک بانک، باید بتواند نیازهای مشتریان را در ایجاد ارتباط با کارکنان بانک به بهترین وجه فراهم کند. مراکز پاسخگویی تلفنی، دفاتر خصوصی، مطب پزشکان و… نیز هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند؛ که برای داشتن مبلمان اداری یکپارچه باید به آن توجه کنید.


» نظر

نکات مهم برای طراحی اتاق کنفرانس

میز کنفرانس

طراحی دکوراسیون اداری بخش‌های گوناگون هر دفتر کاری، بر مبنای قوانین و استانداردهای مشخص و البته با توجه به نیازهای خاص هر کسب‌وکار انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمانی اتاق کنفرانس است. اتاق کنفرانس برای پیگیری و برگزاری جلسات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، بیش از هر موضوعی کاربرد دارد. از این رو باید از نظر طراحی مناسب چنین کاربردی شود. در این نوشته وب‌سایت سامانه ساز فرابین، چند توصیه مهم را برای طراحی اتاق کنفرانس مطرح می‌کنیم.

میز کنفرانس مهم‌ترین عنصر اتاق کنفرانس

طبیعی است که میز کنفرانس به عنوان مبلمان اصلی اتاق کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع اگر شما بتوانید انتخاب خوبی در زمینه میز کنفرانس داشته باشید؛ توانسته‌اید نیمی از مسیر داشتن اتاق کنفرانس مناسب را بپیمایید. یک میز کنفرانس خوب باید بر اساس شرایط مختلفی سنجیده شده و انتخاب گردد.
در درجه اول تعداد اعضای احتمالی جلسات را در نظر بگیرید؛ تا بتوانید تخمین درستی از ظرفیت میز اداری مدنظر داشته باشید. اگر میز کوچکی را برای این کار در نظر بگیرید؛ شکل آن آنقدرها مهم نیست. اما اگر یک میز بزرگ با ظرفیت بیش از 10 نفر را می‌خواهید تهیه کنید؛ بهتر است به شکل و کاربری‌های آن نیز توجه کنید.
در زمینه شکل میز کنفرانس به دنبال طرحی باشید؛ که امکان ارتباط چهره به چهره افراد حاضر در جلسه را فراهم کند. در این زمینه میزهای دایره‌ای و بیضی شکل بهترین گزینه هستند. همچنین اندازه میز کنفرانس را در حدودی انتخاب کنید که امکان رفت و آمد راحت افراد را در فضای اتاق فراهم کند. به‌طور معمول فاصله دست کم یک متری بین حاشیه میز کنفرانس و دیوارهای اتاق کنفرانس در این زمینه استاندارد مطلوبی است.
در نهایت فراموش نکنید که برای میز کنفرانس‌های بزرگ، به دنبال ارتباطات کاربردی باشید. به عنوان مثال محل پریز اتصال شارژر و همچنین میکروفون برای صحبت کردن، از جمله ویژگی‌هایی است که جلسات با تعداد نفرات بالا به آن نیاز خواهند داشت.

عایق بودن دیوارهای اتاق کنفرانس

مسئله تنها حفظ محرمانگی نیست. واقعیت آن است که دیوارهای اتاق جلسات به دلایل گوناگون باید در برابر صدا عایق باشند. این اتاق‌ها از دو حال خارج نیستند. در درجه اول اینکه فضایی برای جدل‌ها و مباحثه‌های گروهی و پر سر و صدا است. در درجه دوم محلی برای تمرکز و دور شدن از محیط شلوغ شرکت برای کار گروهی است. در این بین مسئله حفظ محرمانگی نیز از جایگاه بالایی برخوردار است. به هر روی در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس استفاده از مواد عایق صدا را فراموش نکنید. همچنین بکوشید اتاق کنفرانس را در محلی از دفتر کار انتخاب کنید که کمترین ارتباط را با نقاط شلوغ شرکت داشته باشد.

چینش سایر عناصر موجود در اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس بجز میز کنفرانس  و مبلمان اداری دارای عناصر مهم دیگری نیز هست. از جمله این عناصر که در بسیاری از اتاق‌های کنفرانس وجود دارد؛ صفحه نمایش گسترده برای استفاده از ویدئو پروژکتور است. در این زمینه دقت کنید که فاصله میز کنفرانس با پرده نمایش به میزان کافی باشد؛ تا همه افراد حاضر در جلسه بتوانند به خوبی به تماشای محتوای نمایش داده شده بپردازند.
نصب بلندگوهای چند کاناله نیز یکی از ویژگی‌های جذابی است که در صورت نصب در جای درست می‌تواند بسیار موثر باشد.
نورپردازی و نصب تابلوها و سایر عناصر تزئینی در اتاق کنفرانس نیز آخرین موردی است که باید به آن توجه کنید. دقت داشته باشید که اتاق کنفرانس فضایی جدی است؛ و تا جای ممکن باید از شلوغ کردن آن بپرهیزید. اما کاملا ساده بودن این اتاق نیز ایده جذابی نیست. استفاده از تابلوهای مرتبط با کسب‌وکار به تعداد محدود و نورپردازی روی آنها، می‌تواند فضای اتاق کنفرانس دفتر شما را جذاب‌تر کند.


» نظر

مبلمان اداری مناسب شرکت های تکنولوژی محور

مبلمان اداری

مبلمان اداری مناسب برای هر کسب‌وکاری دارای ویژگی‌های متفاوتی خواهد بود. اگرچه در ظاهر بسیاری از موارد مشابه هم هستند؛ اما اگر قبل از انتخاب مبلمان اداری به موضوع فعالیت کسب‌وکار خود بنگرید؛ می‌توانید مبلمان اداری مناسب‌تری را برای فعالیت‌های خود انتخاب کنید. این روزها کسب‌وکارهای مرتبط با تکنولوژی توسعه بسیاری پیدا کرده‌اند. این کسب و کارها دارای ویژگی‌هایی هستند؛ که نیازهای آنها را از سایر سازمان‌ها متفاوت می‌کند. در این مقاله وب‌سایت سامانه ساز فرابین، به بررسی مبلمان اداری مناسب کسب‌وکارهای تکنولوژی محور پرداخته‌ایم.

 

بررسی مبلمان اداری مناسب کسب‌وکارهای تکنولوژی محور

ارگونومی

همه می‌دانیم که کسب‌وکارهای تکنولوژی محور، معمولا بر اساس کار با رایانه شکل می‌گیرند. در واقع کار با رایانه‌های رومیزی و… اصلی‌ترین و زمان‌برترین فعالیت افراد شاغل در این حوزه است. تصور ساعت‌ها کار و تمرکز در حالی که به مانیتور خیره شده‌اید؛ ممکن است بسیار خسته‌کننده باشد. همچنین این مسئله می‌تواند از نظر جسمی نیز مضراتی برای کارکنان داشته باشد. همه این موارد باعث می‌شود تا هنگام انتخاب مبلمان اداری مناسب برای این نوع کسب‌وکار، توجه به ارگونومی محصولات، به‌خصوص صندلی و میز اداری ، بسیار مهم باشد. منظور از مبلمان ارگونومیک مبلمانی است که در هماهنگی کامل با بدن انسان ساخته شده است؛ و کار روی آنها، بدن شما را کمتر تحت فشار قرار داده و با احساس خستگی کمتری به فعالیت می‌پردازید. وجود یک صندلی اداری با کیفیت، مهمترین چیزی است که یک نیروی فنی در دفاتر کار تکنولوژی محور به آن نیاز دارد.

کاربردها

شرکت‌های تکنولوژی محور، به دلیل استفاده از تجهیزات رایانه‌ای گوناگون، معمولا مملو از سیم کشی و نقاط ارتباطی گوناگون است. استفاده از تجهیزات بی‌سیم، داکت‌های هدایت سیم کشی و موارد مشابه، می‌تواند دسترس‌پذیری به تجهیزات مختلف را بهبود داده و موجب افزایش کارایی کارکنان شود.
همچنین میزهای اداری مناسب این کسب‌وکارها، نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که در افزایش کارایی آنها موثر است. مواردی مثل پریزهای متنوع برق، کابل کشی اینترانت و اینترنت و… در زیر میز، از جمله مواردی است که هنگام انتخاب میز اداری کسب‌وکارهای تکنولوژی محور باید مورد توجه قرار گیرد.

ارتباطات

کارکنان کسب‌وکارهای تکنولوژی محور معمولا افراد جوان، پرانرژی و فعال هستند. همچنین ذات این کسب‌وکارها نیازمند ارتباطات و هماهنگی‌های گسترده بین اعضای تیم‌های مختلف است. در واقع کار گروهی در این فعالیت‌ها بسیار ضروری و مورد توجه است. در نتیجه باید از مبلمان اداری مناسب برای بهبود ارتباطات افراد استفاده کنید. به عنوان مثال طراحی دکوراسیون اداری به شکل باز یکی از مطرح‌ترین ایده‌ها در این زمینه است. این طراحی اجازه می‌دهد تا همه افراد مرتبط با هم روی میز کار گروهی و در یک فضای مشترک مشغول به کار شوند. اگرچه این روش نقاط ضعف خاصی مانند کاهش تمرکز و… نیز دارد؛ اما در نهایت تجربه ثابت کرده است این شکل از طراحی دکوراسیون اداری برای کسب‌وکارهای مرتبط با تکنولوژی بسیار مفیدتر از طراحی‌های کلاسیک است.

جزئیات

تکنولوژی رهاورد دنیای مدرن است؛ و مدرنیته در طراحی دکوراسیون، بر اساس طراحی مینیمال پایه‌گذاری شده است. به همین دلیل است که دفاتر کسب‌وکارهای مدرن معمولا از طراحی مینیمال برخوردار هستند. در این طراحی همه چیز بر اساس ضرورت شکل می‌گیرد. بنابراین فضایی خلوت و با تعداد عناصر کم را شاهد هستیم؛ که هر عنصری بنا بر دلیلی موجه در فضا حضور یافته است.
جزئیاتی مانند طراحی‌های روی دیوار، دیوایدرها، تابلوها، نورپردازی و… از جمله مواردی است که باید آنها را در حداقلی‌ترین حالت و بر مبنای نیازهای کسب‌وکار خود شکل دهید.
در نهایت فراموش نکنید که مبلمان اداری مناسب با شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی باید در هماهنگی کامل با سایر عناصر هویت بصری کسب و کار شما، از جمله وب‌سایت، اقلام تبلیغاتی، رنگ سازمانی و… باشد.


» نظر
   1   2      >